Blogger Backgrounds

Friday, June 8

- Si kawanBaik -


Da terasa macam na unfriend jaa kau kt fb . Tapii taleh lha pulak . Iqmal , thanks sebab dulu kau selalu ada untuk aku time aku susahh . Always buad aku lupa-kan semua problem aku bila dengar lawak out-dated kau tuu . Sangat comel dan sangat ikhlas . Thanks kawan :') Tapii sekarang dah lain kann ? Sejak kau da ada Intan , kau da laen sangat dengan aku . Da te tego aku kalau aku on9 . Kalau tego punn , kau da ta se-mesra dulu . Kenapa ekk ? Na jaga hatii Intan , mungkin ? Huhh , agak-Agak lha derr , takan sampaii na putus-kan persahabatan kau kot ? Benci dengan Intan ? Nope , aku ta pena na simpan ape-Ape perasaan ta puas hatii pada dea . Just that , aku cuma terkilan dengan perangaii kau , ituu jaa . And juga , terkilan dengan sikap Intan yg ta tego aku time kt bowling hari tuu . Kenapa ta bole na layan aku macam kau layan aku ? Anyway it's oke , aku ta terasa hatii pun dengan dea . So don't worry :')

Aku bukan-nya na cetuskan pergaduhan antara kita . Aku hanya na luah-kan apa yg aku rasa . Sebab kita pena jadii kawan baik dulu . And sekarang ? Aku da ta sure yg kita maseh bole jadii kawan baik macam dulu or not . Aku just harap yg kau takan lupa-kan aku . Kau still ingat time kita pegii camping dengan be-buda Faiq tuu ? Kita buad camp-fire , makanMakan kt tepi pantaii , nyanyi lagu BSB malamMalam . Agak-Agak kau ingat lagii ta ?

And dulu-Dulu , aku selalu share problem aku dengan kau . Pasal trick , pasal buda Setan yg selalu cari masaalah dengan aku , pasal lari dari rumah sebab accident :') And lepas aku habis cerita , kau akan cakap "Huhh , duniawi semua tuu" then kau akan gelak kuat-Kuat . Rendu saat tuu , Iqmal :( Kau da ta rendu aku kann ? Kau lebihh rendu-kan Intan , bukan ? Elehh , ingat lagii ta kau cakap dengan aku yg kau takan fall-in-love dengan any girl sebab dyorang semua kaki-tipuu ? Haa , dah tuu lupa ? Dulu cakap na jadii pe-lay-boy sejatii lha , ape-lha .

Anyway sokay lha derr , kalau betul kau sayang-kan Intan , aku tumpang happy kalau kau happy tau . And janjii dengan aku yg kau takan maen-kan perasaan Intan or mana-Mana girl da lepas ne . Janjii ? Oke jari kelingking ! Tapii kalau girl tuu yg main-kan kau dulu , kasi tau aku cepat-Cepat k . Nantii aku basuh dea dengan sabun TOP , kasi cucii otak :D Once kau baca entry ne , cepat-Cepat call aku oke . Maaf , aku bukan-nya ta reply mesej kau and ta pick-up call kau sebab dah sombong . Tapii aku buad macam tuu sebab saja na gediik-Gediik merajuk sikit jaa . No worries , do call me oke . Confirm aku pick-up punya kalii ne . Bila sume mende aku da luahh , so hatii aku da kosong and aku dah ta tacink lagii da . Jari kelingking !

Kbaii kawan baik , Iqmal :')

No comments:

Post a Comment

do ber-komenKomen