Blogger Backgrounds

Sunday, March 31

Sabarlah hati.

Mulanya lain. Gelak sana, gelak sini. 
Sweet sana, sweet sini.
Happy sana, happy sini.
Hey, we were having fun together. 
During the day, at night, all i think is you.
You. You. Yes you, Akmal.

Tapi. Tapi, tapi, tapi.
Kenapa eh kena ada 'tapi'?
Bukannya aku tak ingat tarikh keramat kami.
Sentiasa terhadam dalam usus peranakan.
Sehingga sekarang kot. It's 15hb March 2o13.
Keramat tak keramat tarikh tu?
Not so special to you, but meant so much to me.

Entah. Aku taktahu kenapa aku paranoid sangat.
Dulu tak macamni lah. Serious aku tak macamni.
Tapi sekarang ni Akmal asyik cakap aku paranoid jeh.
Like hello, dia taktahu keeeeee aku paranoid kenapa?
Sebabnya kenapa? Mana pernah nak tanya kan. Mana pernah nak ambil tahu kan.
Kelu lah.

Aku paranoid sebab aku sayang kau, cinta kau, hormat kau, nak kau.
Tapi sayang, dia taknampak semua tu.
*Ketawakan diri sendiri*
Kau bukannya paranoid jeh. 
Kau bodoh Adyn, kau loser Adyn, kau lembap Adyn.
Wahhhhhhhhhhhh, cukup pakej. What a dummy girl.

Kenapa aku macamni?
Sebab aku sunyi, aku takde sesiapa.
Aku cuba untuk setia, tak layan mana-mana lelaki.
Even kawan sendiri pun aku hadkan pergaulan kami.
Tapi bila aku jadi setia macamni.
Dia ignore aku, dia tinggal aku, dia pergi dengan hidup dia.
Hidup dia? Opcos. Tidur, Naruto, dan Dota.
Aku? Taklah. Aku takpernah wujud pun dalam kamus hidup dia.
Jadi aku memang tak akan tersenarai dalam diari hidup dia.
Never. And I guess I won't. Tak layak.

Keeeee aku yang terlampau mengongkong?
Mungkin. Tapi it's normal for a girl who love her boyfriend so much.
So so much. Like seriously damn much. Dumb me.

Just follow the flow, ikut arah ombak.
Just like he said, kalau ada jodoh, bahagialah kami, kalau ada tsunami, berpecahlah kami.
Hati tak tenteram. Tak pernah tenteram pun. 





No comments:

Post a Comment

do ber-komenKomen