Blogger Backgrounds

Wednesday, February 13

Aku, header dan chatbox

Hm, dah terang lagi bersuluh kan.
Nampak tak header yang buruk sangat tu serta ala-ala taktahu malu gitu kan? Heh.
Dan, dan, lihatlah sekali aku punya chatbox yang suci dari sebarang komen tu haa.
Teruk bukan?
Tak. Ehh ya, haruslah teruk. Buruk sangat bagi aku.
                             ++++

Okay. Salahnya berpunca dari aku jugak.
Secara zahirnya dahulu kala, aku edit semua-semua header serta benda alah yang lain tu semua dekat photoscape.
Kan benda acantu semua perlukan email sekali dengan password kan-kan.
Dahtu, punyalah cantik buat last-last tak boleh nak   log in balik dah.
Hm. Aku syak adik aku punya angkara setelah duopatjam laptopku ditangan beliau.
Nak taknak, segala mak nenek punya soalan aku jawab dekat yahoo tu haa.
Kononnya dapat balik lah kan.
Tapi, asdfghjkl, still takboleh nak tembus masuk jugak.
Eh, kau bukan ambil computer networking ke?
Eh, aku bukan ambil computer networking ke? Hah.
Okay, aku tak pandai nak hack password lagi.
Shame on me !!!!! Tssk-tssk.
                              ++++

Chatbox?
Hm, dulu aku pakai fibox.ws.
Mungkin jugak balasan setelah terlampau taksub akan design fibox membuatkan aku bangga separuh sedar lantas dibalas sebegini.
Boleh faham tak bila dah sebulan tak bukak blog then, the moment when kalian nak check komentar yang telah dihantar oleh peminat[s] tetiba hilang?
Okay, sangat menyayatkan hati tahu.
Aku cuba untuk berkomunikasi dari jarak jauh melalui email dengan angkatan fibox.ws tu tapi hasilnya,

"We're sorry. Your account has been suspended due to the outdated version".

And I was like, apakah ni siap kena renew account pulak? Heh.
Sayang seribu kali sayang, design yang comel dah tak dapat nak diselamatkan lagi.
                               ++++

Jadi kesimpulannya, that is why lah aku punya header dengan chatbox macam ala kadar jeh sebab mereka-mereka masih berada dalam keadaan baik-pulih.

  Malu. Terima kasih sudi membaca. Brb. Out ;')

No comments:

Post a Comment

do ber-komenKomen